میخواستم که بنویسم که عشق زیباست اما نوشتم جدایی چه سخت است

میخواستم بنوسم دوستت دارم اما نوشتم دوستم بدار

 

خواستم بنویسم زندگی با تو خاطره است

 

اما نوشتم بدون تو از زندگی بیزارم

                             

  Desktop Wallpapers Downloadha 41 کارت پستال بدون تو...

                                                



نظرات شما عزیزان:

نفس
ساعت22:09---8 شهريور 1393
اووووووه اوووووه اووووه چه.....میترکونن این مارال وصدا فقط جای خانم صفاخالیه مگه نه صدا؟
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخ!! اوما اگر بفهمه!!!! آجییییییییییییییییییییییی مخسیییییییییییییییییی از نظرتتتتتتتتت!!!!! آجی مگه چه کار کردم من که میترکونم!!!یک بار ساکتم ها!!!نگا نمیزاری!!


دل شکسته
ساعت16:41---7 شهريور 1393
سلام
بااجازه نظراتو خوندم......دلم برای صداسوخت
بابا خب برو ببین این بنده خدا رو.....
دلتنگی بددردیه
اما خوشبحالت که کسی رو داری که دلتنگت بشه ولی من کسی رو ندارم......
فقط خودم دلتنگ میشم،
پاسخ:سلام آقای دل شکسته!!! چرا اون وقت؟؟؟ من نظرات رو گذاشتم و تایید میکنم که همه بخونند دیه اگر برای خوندن نبود که تایید نمیکردم!!! هااااا!!!؟؟؟ کسی رو که دارم که دل تنگم بشه!!!! تنها کسی که دل تنگت میشه و منت نمیزاره رو سرت خدای مهربونمونه!!!! پس گسی رو داری که دل تنگت بشه تنها نیستی!!این بهترین نفر من تو زندگیمه که دل تنگی اون برام یک دنیاست!!!خدارو میگم!! ممنونم از نظرت!!!


صدا
ساعت16:36---5 شهريور 1393
کوفته
هیچی نمیخواد بنویسی
فقط بگو
الاق کی میای؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
دلم واست تنگ شده!!!
پاسخ:من الاغ شما اسب!!!!!! خخخخخخخخخخخ!! اونی الاغ این طوری می نویسند!!! منم دلم برات یک عالمه تنگولیده!! چشم اونی به روی چشمممممم!!!میاممممممممممممممممممم!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 3 شهريور 1393برچسب:, ] [ 17:22 ] [ maral ]
[ ]