تکواندو!!!

تکواندو!!!

                                     زیباترین ضربات در هنر های رزمی ...

                                            سلامتی همه ورزشکارا!!!!!!!!!!!

                                            سلامتی همه تکواندو کارا!!!!!

                                           بزن کف قشنگه رو!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

نفس
ساعت23:57---9 شهريور 1393

خب منم شناومنچ و.....میرم شناوکه خودت شاهدش بودی
البته بمااااااندکه چقدتواستخر..........الان فیلترت میکنن


پاسخ:آجی دیه فکر نکنم جای فیلتر شدن باشه!!!!! نظرت!!!!؟؟ بله میدونم آجیم مثل من که داداشت باشم ورزشکار و همه فن حریف!!!!


یه اشنا
ساعت23:13---9 شهريور 1393
سلامتی همه ورزشکارا که برای دلایلی از ورزش دور شدن.......
پاسخ:هااااااا!!!! منو میگی!!!؟؟آیا؟؟ سلامتی همشون که به ورزش کردن برگردن بفرس صلواتو!!!! اللهم صل علی محمد وآل محمد!!!!


نفس
ساعت22:04---8 شهريور 1393
خخخخخخ سلامتی خودم که هم ژیم ناستم هم بسکتبالیست هم والیبالیسلامتیmy saum bo
پاسخ:سلامتیت آجی بفرس صلوات محمدی!! اللهم صل علی محمد و آل محمد!!! البته اونی منم زیمناستیک کار هستم!والیبالیست!شطرنج!منچ!!مار پله!!تکواندو!کاراته!تیراندازی!شنا!دیه چیزی یادم نیست!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!! ههههههههههههههه!!! عجبا فکر کنم رشته ای دیه نمونده!!! خخخخخخخخخخخ


ابجی اسرا
ساعت15:04---6 شهريور 1393
ماراااااااااااااال؟؟صب کن بینم صداکیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟خانوم صداخانوم شماکی هسین؟؟قرفون دستت اگه به مارال نزدیکی یه پس گردنی عوض من حوالش کن اینقد اینی اونی مایی اونایی را نندازه........دمت فشفشه
پاسخ:داشتیم آجی اسراااا!!! هی خدا شما هم مارو بزن!! اشکال نداره!!!!


صدا
ساعت16:47---5 شهريور 1393
دستم بهت برسه یه تکواندویی بهت نشون بدم!
بچه پرو!
انداخخته رفتته به روی خودشم نمیاره یه سر بهمون بزنه !
من خر دوبار اومدم دقیقا زمانی بود که تو اونجا نبودی!
کاش م... بیاره که بتونم منم بیام و ببینمت
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!!!هههههههههههههههههههههههههه!! اونی داشتیم!!! من سر نمیزنم والا زنگ میزنم جواب نمیدی!!! اوم!!!!! خو اونی جونم تو اومدی من شهر شما بودم!!مگر دست خودمه که بیام!! تازشم مسابقه دارم اونی27شهریور!! فقط دعا کن که بتونم برم!!!! بلانسبت شما اونی!! اونی جونم والا به لا منم دلم تنگه!!! ان شا الله ولی اگر بیای دیه فکر نکنم باز من اینجا باشم!! راسی اونی انتظار نداشتم که نظر بزاری !! مخسییییییییییییییییییی اونی جونمممممم!!!! فدات بشم قربونت بشم من!!!!


sajjad
ساعت15:40---5 شهريور 1393

پاسخ: مخسی آقا سجاد!!ممنونم!!از نظرتون!!


ابجی اسرا
ساعت3:05---5 شهريور 1393
دسسسسسسسسس دسسسسسسس ابجی دسسسسس فدایی داری دخمممممممممل
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!! فدات شم مخسی آجیییییییییییییییی جونمممممم!!


كمال
ساعت18:21---3 شهريور 1393
بسيار عالي .موفق باشي
پاسخ:ممنونم آقاکمال بابت نظرتون!!!مخسیییییی!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 3 شهريور 1393برچسب:, ] [ 18:15 ] [ maral ]
[ ]